Centrum Likwidacji Szkód ACLis

 

Kompleksowo, krok po kroku...

Nasze centrum współpracuje z większością ubezpieczycieli szkód komunikacyjnych. Na miejscu wykonywane są oględziny oraz przedstawienie kosztorysu naprawy auta. Wszystkie formalność i naprawy odbywają się w Centrum Likwidacji Szkód ACLis przy ul. Częstochowskiej 211.

Co zyskujesz korzystając z naszych usług?
- auto zastępcze na czas naprawy
- czas, wszystkie formalności załatwisz w jednym miejscu
- spokój, bezproblemowo rozliczymy Cię z kosztów z ubezpieczycielem
- profesjonalną pomoc doradcy serwisowego, blacharza i lakiernika
- kompleksowe wykonanie naprawy i doprowadzenie samochodu do stanu sprzed wypadku

Doznałeś szkody? Wypełnij formularz :

- PZU https://zgloszenie.pzu.pl/web/pzu/zgloszenie-szkody l

infolinia 801 102 102

- Allianz https://www.allianz.pl/zgloszenie-szkody/welcome?utm_source=allianz.pl&utm_medium=linkmain2&utm_campaign=szkoda

infolinia 801 10 20 30

WAŻNE: Jeżeli szkoda ma być rozliczona „ bezgotówkowo” proszę zaznaczyć na infolinii że szkoda będzie naprawiana w serwisie AUTO CENTRUM LIS .

Etapy likwidacji szkody

KROK 1

Przyjęcie uszkodzonego pojazdu do serwisu.Doradca serwisowy wystawia zlecenie naprawy (spisuje przebieg pojazdu, stanpaliwa, rzeczy pozostawione przez klienta) oraz przyjmuje od klienta niezbędnedokumenty (protokół oględzin, dowód rejestracyjny). Po przyjęciu dokumentów odposzkodowanego następuje odbiór samochodu, polega on na wstępnym porównaniuuszkodzeń z protokołu oględzin i spisaniu uszkodzeń niezwiązanych ze szkodą.

KROK 2

Pojazd po umyciu trafia na dział blacharski,gdzie po rozbiórceuszkodzonych elementów ich stan jest sprawdzany z protokołemoględzin sporządzonym przez firmę ubezpieczeniową. W razie pojawienia sięrozbieżności zostają powołane dodatkowe oględziny. Po tych czynnościach zostajązamówione części zamienne.

KROK 3

Gdy wszystkie niezbędne części dowykonania naprawy są na miejscu pracownicy blacharni przystępują do pracy. Pozakończeniu prac blacharskich wykonywana jest kontrola pod względem poprawnościwykonanej naprawy.

KROK 4

Pojazd kierowany jest do działulakierniczego, gdzie lakierowane są uszkodzone elementy zgodnie z protokołemoględzin.

KROK 5

Po wykonanej naprawie lakierniczej pojazdpo raz drugi trafia do działu blacharskiego, gdzie są dozbrajane wymienioneelementy. Po zakończeniu naprawy pojazd jest myty i czyszczony, potem następujekontrola ostateczna, która polega na sprawdzeniu jakości naprawy blacharsko-lakierniczej, czystości samochodu i poprawności funkcjonowania poszczególnychsystemów.

KROK 6

Po dokładnym sprawdzeniu pojazdu przez doradcęserwisu blacharsko-lakierniczego klient zostaje poinformowany o możliwościodbioru samochodu. Po przybyciu właściciela pojazdu zostaje wyjaśniony zakresnaprawy, otrzymuje fakturę i gwarancję na wykonaną naprawę.


ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG. LOKALIZACJE CENTRUM LIKWIDACJI SZKÓD I DANE NASZYCH DORADCÓW ZNAJDZIESZ W ZAKŁADCE KONTAKT

 

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka) w celu zapewnienia komfortu podczas przeglądania strony www.renault.pl oraz podniesienia jakości oferowanych treści. Używamy cookies również po to, aby dostosować np. treść pokazywanych Ci reklam do Twoich zainteresowań oraz dzięki nim zostaje zapamiętany wybrany przez Ciebie salon lub konfiguracja samochodu. Jesli się nie zgadzasz możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o użyciu plików cookies. Wszystko o cookies